Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Heidi Månsson - 8 juni 2015 10:18

Jag måste erkänna att jag bär på lite avundsjuka emellanåt. Ja det är väl varken ovanligt eller direkt allvarligt kanske ;) Det finns så många som är duktiga på att skapa saker av alla möjliga slag och det finns så många som kommer på smarta lösningar, uppfinner någon bra pryl eller bara lyckas nå ut med det dom skapar och öppnar en webshop som går bra och så hux flux så kan dom leva på sin hobby. Hur gör folk?? :)  Jag är inte speciellt kreativ. Jag har inte nån dold talang. I så fall gömmer den sig jäkligt bra!! Dax att komma fram! NU! Hehe. Jag kan inte måla, jag kan inte sy, jag är inte speciellt duktig på att fotografera (men jag tycker det är kul), jag är inte duktig på att baka eller nått sådant. Ibland sitter jag och drömmer mig bort när jag hittar saker på internet eller i nån tidning och önskar att jag också kunde göra nått liknande :=) Som denna tårta... Bara spana på detta mästerverk:


 

Visst är den fin?? Tänk om man kunde göra en sån. Jag kan knappt göra en vanlig jordgubbstårta, hehe. Ja ja - jag får väl överlåta det verkligt imponernade skapandet till de som kan och så håller jag mig till min scrapbooking och fotografering och annat som jag klarar av på vääääääldigt simpel hobbynivå.


En ny vecka har startat och den bjuder på lite allt möjligt blandat så jag hoppas att kunna hinna med att blogga lite mera under veckan och kanske till och med bjuda på lite bilder :=) Hoppas att ni får en bra måndag! Kram & puss!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards