Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Heidi Månsson - 9 juni 2015 23:47

Det har varit en bra dag idag. En lugn och skön dag utan jäkt och stress (nåja nästan iaf, hehe). Linnea och jag har dessutom smaskat i oss allt möjligt gott idag, slurp & smask! Idag har nämligen Ottovagnen stått på torget för första gången i år :)  Linnea och jag var självklart där och åt varsin glass - vi måste ju sköta våra roller som glasscontroller ;)


På kvällen åt vi tacosrester och sen gick vi ner till dagis för att vara med på "barn- och föräldrafest" med picnic. Man fick ha med sig egen picnic och Linnea hade valt nått bra och extra smarrigt! Hon var med på Kvantum tidigare idag och fick syn på körsbär. En ask körsbär följde med hem och den tog nästan slut under kvällen. Det var smaskigt!! Igår kväll bakade min man en tigerkaka och några bitar från den fick ju också slinka med. 

Linnea och jag passade på att ge fröknarna deras "tack-för-att-ni-är-underbara-dagisfröknar-och-TACK-för-denna-tiden-present" och det var nära att en tår trängde sig fram både hos mig och hos fröknarna. Det är lite sorgligt och vemodigt att tösen ska sluta på förskolan... Fröknarna Marianne, Lotta och Kristina blev glada och jag kan rekomendera att köpa en sådan här:


Blir du sugen på att införskaffa en sådan tavla köper du den här: http://www.meekattmedia.com/webshop

Det finns även en massa annat fint till alla möjliga tillfällen så in och spana - du blir inte besviken!


Nä hörrni jag tror att jag ger upp och bäddar ner mig. Det blev inte så mycket sömn den föregående natten så det får väl bli lite mera i natt kanske? Sov gott mina vänner! Over and out <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards