Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Heidi Månsson - 16 juni 2015 23:15

Jag förstår inte hur energinivån i Kroppen VS. Hjärnan kan vara så fruktansvärt osynkade emellanåt... Idag känns det fysiskt som att jag skulle ha knäckt de flesta lederna i kroppen på fel håll men förutom den elaka smärtan i kroppen så känns allt toppen. Hade kunnat orka med att göra hur mycket som helst om inte lederna sa nej. Det är framförallt fingrarna och handlederna som strejkar. Kanske kan byta händer med någon? Någon frivillig? Inte det nä... 

Saken blev ju inte bättre av att jag gjorde alldeles för mycket pannkakssmet och sen fick stå och flippa pannkakor väääääääldigt länge. Jag glömde bort att vi bara var tre pers som skulle ha istället för fem och det gjorde ju lite skillnad på mängden smet. Nåja - dom är fixade och finns till förfogande om någon blir hungrig.


Hade helt klart tryckt på en sådan här knapp om det fanns:

 


Nä nu ska jag sluta klaga. Sorry :)

Jag har jobbat idag och hade en rätt så lyxig tur. Började 9 och slutade 14:30 och bättre än så kan det väl knappt bli? Älskar mitt jobb och det kändes väldigt bra på nya jobbet idag med! Ibland har man det bra :=) Jobbar kväll i morgon så det blir sovmorgon och en lugn början på dagen - me like!! Sen är jag ledig torsdag för att sedan jobba fredag, lördag & söndag men det blir finfina pengar det så det stör mig inte att behöva jobba midsommarhelgen. Jag hinner nog äta sill & potatis ändå :o)


Jag ska till veterinären i morgon med stora vovvsingen då hon har fått nått sår som inte vill bli bättre. Kan vara värmen men tror inte det. Lika bra att kolla på en gång. Hoppas att det inte är nått av allvarligare slag. Tycker det får räcka med veterinärbesök och skadade vovvar för ett tag framöver. Det har varit mycket nu under våren men vi har å andra sidan knappt behövt besöka veterinären innan denna våren så man ska väl inte "gnälla" för mycket för detta lilla.


Nu ska jag nog glutta lite på Netflix innan det är dax att blunda under en lite längre stund. Sov gott mina vänner. Over and out. <3

Av Heidi Månsson - 16 juni 2015 16:40

Gaaaaaaah! Jag får snart noooooooooooooooooog samtidigt som jag bara vill ha mer. Nä - jag vet att det inte går ihop men det är bara så att It makes no sense. At all. Jag älskar att "irritera" mig på sommarplågor men jag kan inte sluta spela dom heller. Å jag kan inte sitta still när de spelas. De som lyckas göra en bra sommarplåga har ju lyckats på alla sätt. Kan inte leva med dom, kan inte leva utan dom...

Trodde inte att jag skulle säga det här men jag gillar denna sommarplågan:  

Denna är också bra och spelas flitigt på min spotify:

Sen finns det ju en annan form av sommarplåga som är ännu mera irriterande än b-kändisar som har varit med i tv där man ska ligga så mycket som möjligt och skapa pakter och sen lyckas slå sig in i artistvärlden och det är sådana här:

   

Dessa sommarplågor har också en förmåga att göra att man har svårt att sitta still ;)


Nä nu ska jag gå och steka pannkaka för glatta livet. Ses på andra sidan pannkaksberget! Puss & kram <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards