Alla inlägg den 28 juni 2015

Av Heidi Månsson - 28 juni 2015 23:28

Söndag - sköna söndag. Idag har det varit en till sån där lugn dag då vi inte har gjort så mycket. Jag har mest suttit vid symaskinen. Efter mycket om och men så upptäckte jag att jag hade tagit mig vatten över huvudet så jag fick ändra mina planer lite. Det blir samma grej men en annan design. Nu är den nästan klar så i morgon får ni se vad det är :=)


Min rygg strejkar lite känner jag. Dels pga allt sittande på dålig kontorsstol (den är verkligen under all kritik... MÅSTE köpa ny SNART!...) och dels pga alldeles för lite träning. I veckan som kommer ska jag skifta gym plus att jag ska börja använda min nya cykel. Kan inte ha en rygg som klappar ihop vid 35. Jag hade tänkt orka jobba många år till inom vården.

Våra sängar hjälper heller inte till att förbättra statusen på ryggarna direkt. Först en lottovinst och sen en tripp till IKEA? Ja tack!!


På tal om stolar och sängar så fick jag syn på nått som jag vill ha NU. Spana in dessa:


Det verkar nämligen som att värmen och sommaren äntligen ska komma! Tjoooohoooo :=)  Det ska tydligen vara dåligt väder i morgon också men sen ska det vara fint i ca en vecka. Nu är det ju lite osäkert att försöka spå vädret så pass långt fram men vi får ta vad det blir. Men tänk om det kunde komma lite riktig sommar så man kan bada utan att hacka tänder. Det vore gött att ha nått att sitta/ligga i när man vill lapa lite sol här hemma så en sådan stol har jag spanat in :o)


Nähä nu får jag nog börja fundera på att krypa ner i sängen. Jag börjar jobba kl 7 i morgon bitti... ZzzZzzzZznark... Nåja - en fördel med att börja tidigt är att man också slutar tidigt så 13:45 checkar jag ut. Sen ska det provianteras inför fina dagar och kommande utflykter. Jag jobbar relativt mycket i veckan som kommer men vissa dagar börjar jag rätt sent så då kan man hinna iväg på förmiddan. Nån dag så har jag jobbat natten och slutar tidigt så då har man hela dagen på sig sen. Gött!


God natt mina vänner. Sov gott! <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards