Alla inlägg den 3 juli 2015

Av Heidi Månsson - 3 juli 2015 23:38

...i så fall har jag räknat många gånger idag  . Jag har inte kunnat vara ute så då tänkte jag att jag skulle börja röjja här hemma så att städningen och finliret ska gå lättare och snabbare sen inför det att våra gäster anländer. Ja jo det kunde jag ju tro att jag skulle palla med idag. Det har varit 30 grader varmt ute idag. Jag har haft tvärdrag hela dagen men det har knappt märkts av. Vi satt stilla i soffan och tittade på tv en stund och vi flöt bort. Linnea brukar inte klaga på att det är varmt men idag har hon sagt det flera flera gånger. Nä det blev inte så mycket action. Känns lite så där lagom kul att åka och jobba dygnspass i morgon för enligt smhi och alla de där sidorna så ska det bli ytterligare nån grad varmare i morgon... Känns fel å klaga på solen och värmen när den nu äntligen dök upp men varför ska det vara så antingen eller?? Antingen 17 grader å lite regn eller 27 grader och stekande sol. L A G O M tack! :) Nå ja det blir vad det blir och jag såg att nästa vecka kommer det inte alls bli så roligt väder så våra gäster kanske släpar badkläder med sig i onödan, typ. Jag som hade tänkt bjuda på riktigt fint å lagom varmt väder så de känner sig extra välkomna men vi får väl skina som solar själva då :)


Nä nu ska jag ta mig en cider och kolla lite på film. En av få lediga kvällar denna veckan så då får jag väl passa på att njuta lite av den :o)


Sov gott när det är dax. Ha en skön helg. Puss & kram <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards