Direktlänk till inlägg 5 augusti 2015

Dagens rapport :)

Av Heidi Månsson - 5 augusti 2015 22:15

Gokväll. Jag borde inte sitta här nu men jag vet att jag inte kommer kunna somna om jag går och lägger mig nu. Jag har en fruktansvärd brännande känsla i övre delen av magen och jag tror att jag har fått magsår. Vill INTE! Har inte ork, har inte tid och har inte lust att vara "dålig". Nä jag vet - det finns det väl ingen som har lust med men jag pallar inte mer skit nu. Det är extra känsligt när man har börjat ett nytt jobb rätt nyligen också. Som tur är så är jag ledig i morgon och sen jobbar jag eftermiddag/kväll på fredag. Sen skulle jag jobbat lör-sön men har av lite olika anledningar tagit ledigt :)  Skönt att få lite semester även om det "bara" blir för en helg.


I morgon ska bilen lämnas in på service och Bilhallen vill ha in den redan kl 07:30. Suck! Det borde vara kriminellt att kliva upp så tidigt...

Efter det att bilen är fixad så ska Linnea och jag sticka till Luhrsjön (eller Tydingesjön) för en dag vid stranden :=) Badkassen är packad och klar. 26°C och strålande sol ska det bli så akta er för sisten i vattnet är en rutten fisk ;)


Jag och Linnea skulle ha åkt och badat idag med men det blev inte så. Först var det alldeles grått på himlen och det lättade lagom tills det var försent för oss att sticka till stranden. Jag skulle börja jobba kl 16 ju och måste ha viss tid på mig för körningen och så lite tid för att göra mig i ordning inför jobbet så då var det inte lönt. Jag fick en hel del gjort här hemma istället så tiden utnyttjades väl ändå.


Efter förmiddagens städning tog jag en motionsrunda på cykeln. Det blev ca 9 km och den rundan avverkades på 37 minuter. Det ni!! Det var lite motvind och lite uppförsbackar på slutet på vägen hem men det är sånt man får räkna med när rundan börjar med nedförsbackar ;)  Jag är iaf riktigt stolt över mig själv för jag tycker att jag slet rätt bra i dom där 37 minutrarna. Hejja hejja!


Nä jag tror att jag ger upp nu i alla fall. Puss på er! Hoppas att ni fick en kanonbra onsdag men att ni får en ännu bättre torsdag! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards