Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av Heidi Månsson - 10 augusti 2015 23:15

Idag har jag och Linnea varit med Nettan och Elias vid Friluftsbadet i Vinslöv och vi har plaskat loss ordentligt :=) Tydligen blir man trött av att sola & bada för när vi kom hem så satte jag mig här vid datorn för att surfa runt lite och somnade. Vaknade av att jag började snarka... Satte mig ordentligt i stolen och började skriva ett mail. Somnade mitt i mailet och vaknade återigen när snarkningarna kom. Detta upprepade sig ett antal gånger innan jag insåg att det var läge att upp å hoppa en stund och göra nått annat.


Vi har iaf haft en jättebra dag vid poolen och jag hoppas på att kunna åka tillbaka igen innan skolan börjar. Vore skönt att få några till dagar med sol och bad innan höst-terminen och skolstarten.


Jag fixade tacos till kvällsmat idag medans Fredrik svor på sin moppe. Japp - ni läste rätt - han har skaffat en moppe. Näää det är inte någon 40-årskris som smyger sig på (hoppas jag inte). Nu när vi har tonåringar i huset så borde det ju vara dom som skaffar varsin moppe kan man ju tycka. Nej det är ett billigt transportmedel och nu när det händer att vi jobbar på varsit håll samtidigt så är det rätt smidigt att ha ett alternativ om bilen är upptagen. Fredrik ska ju kunna ta sig till golfklubben på nått sätt.


Efter maten så tog jag en motionsrunda på cykeln. Det var jätteskönt! Det blev en rätt så bra runda i ett bra tempo och jag är nöjd. Det allra bästa är känslan när jag kom hem och inser att jag hade energi kvar. Jag hade orkat med en något längre runda så det får det bli nästa gång :=)


Nä nu är denna tanten trött så det får bli en dejt med kudden nu. I morgon är det dax att jobba men bara en go tur (9-14) och sen ska jag och Linnea busa med Jennie & Jasmine :))


Hoppas att ni har haft en bra början på veckan och har ni inte det så är det en ny dag i morgon :o)

Puss & Kräm! 

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards