Alla inlägg den 14 september 2015

Av Heidi Månsson - 14 september 2015 23:46

Jag sitter i soffan och tittar på tv. Tittar på klockan och funderar på att gå och lägga mig. Känner att jag inte kan sova riktigt än. Måste blogga. Bara måste. Det bubblar i hela mig och jag kommer ändå inte kunna somna förräns jag har fått skriva av mig. Kommer till datorn och vad händer? Jo allt är borta. Allt det där som alldeles nyss var så väldigt viktigt att jag fick skriva av mig typ NU är bara väck. Inte en enda tanke om vad jag ville skriva finns kvar... Skumt! Ja menar vad han hända från soffan till datahörnan? Hur kan allt bara försvinna? Poff.

Jag tror att jag gör som jag först tänkte. Sämgen kallar. Grus i ögonen...


<3 

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards