Direktlänk till inlägg 19 november 2015

Dax för makeover igen?

Av Heidi Månsson - 19 november 2015 17:00

Ja nu känner jag för ett nytt utseende på bloggen igen så nu ska jag börja fixa och dona lite tänkte jag. Synd att man inte kan ändra så mycket bara. Det känns som att man mest byter färg och stil på texten så det är ändå lite enformigt men man får väl göra vad man kan :o)


Nu är det faktiskt så att jag börjar längta efter lite snö. Ja jag vet - det är inte helt vanligt att de orden kommer från mig men med tanke på dagens jä**a skiiiiiiiitväder med blåst och regn så känns lite snö bättre. Men bara om det kommer lagom lite. Och bara om det är lagom kallt. Inge slask och skit. Vit fin snö som gnistrar och knarrar lite mysigt när man går. Mellan -3 till -7 grader kallt. INTE kallare än så. Ja tänk om man kunde få lämna in en sån bra beställning... Dagens höstrusk gjorde att till och med jag frös. Ända in i märgen! Brrrrrr. Tur att man får komma in i värmen sen och byta om till varma gosiga torra kläder och kunna ta en kopp te. Vi har det bra!


Nu är jag ledig tre dagar och har lite allt möjligt på "att-göra-listan" men vi får väl se i slutet av helgen vad som verkligen har blivit avbockat på listan. Om jag känner mig själv rätt (vilket jag tyvärr tror att jag gör) så kommer inte ens hälften att bli gjort då jag känner att energinivån inte är på topp. Jag är inne i en sån där period där jag är nöjd med att sitta i soffan och glo på tv och pilla navelludd, haha. Ja ja det blir nog julstök här hemma tids nog.


Nu ska jag leka lite med färg och form i min blogg.


Puss & kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards