Alla inlägg den 23 november 2015

Av Heidi Månsson - 23 november 2015 11:33

Hur ända in i fabelen ska jag man kunna sätta betyg på sig själv, värdera vikten av sitt eget arbete, hävda sig själv men utan att det låter "präktigt" och att man verkar för självgod liksom? Det är dax för medarbetarsamtal med chefen idag och vi har en alldeles ny chef. Vi känner inte varandra så bra ännu och jag har inte varit superlänge på den nuvarande arbetsplatsen heller så jag och kollegorna har väl precis börjat hitta varandra. Jag trivs jättebra (förutom att det är journätter vilket jag ser vissa nackdelar med för familjen) och hoppas att mina kollegor inte tycker att jag är allför jobbig :) Att betygsätta sig själv och sitt eget arbete är dock inget jag känner mig bekväm med men det spelar ju ingen roll var i kommunen man jobbar för det är ju så överallt. Ja ja det är väl bara att åka på mötet och gilla läget :o)


Hoppas att jag kan sova bättre natten som kommer än vad jag gjort natten som var. Jag kände mig helt krockad i morse så jag gick och la mig några timmar till efter det att Linnea hade kommit iväg till skolan. I natt ska jag sova på jobbet och för det mesta får jag sova hyffsat där men ibland är det sömnlöst i Seattle. Eller jag menar Tyringe ;) Det är rätt tufft att kliva upp och jobba några timmar innan man får åka hem om man inte har sovit bra. Hoppas på en bra natt.


Nä nu kan jag inte sitta kvar här. Jag har lite att fixa med innan det är dax att köra till jobbet. Puss och kram på er goingar! Hoppas att ni får en bra måndag! <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards