Alla inlägg den 4 januari 2016

Av Heidi Månsson - 4 januari 2016 13:10

Efter att ha varit en aningens slak i helgen så börjar jag återhämta mig - ja iallafall min mage. Jag tyckte tydligen att det var lika bra att ta massa virus, baciller och bacillusker på en och samma gång för igår morse bröt en förkylning ut också. Ja men varför inte. Så fort dessa elaka ting har försvunnit ut ur min kropp så begär jag att få vara helt frisk resten av året. 2016 SKA bli ett BRA år och BRA är inte lika med sjukdomar. Inte enligt mig iallafall.


Nu är en vadslagning igång igen. Jenny och jag gör ett nytt försök och skam den som ger sig! :) Jag har även kommit fram till att jag ska boka in gympassen i min kalender och verkligen planera hur jag ska få in min träning på bästa sätt så blir det kanske inte så att det bara inte blir av. Jag ska sätta realistiska mål och inte gå ut för hårt som jag så ofta gör. Går jag ut för hårt så tar min fot stryk och så blir jag tvungen att göra uppehåll och så är det svårt att komma tillbaka igen. Jag måste hitta ett lagom tempo så att det håller i längden. Så att JAG håller i längden. Skam den som ger sig!


Nu är det sista veckan på jullovet och det ska faktiskt bli lite skönt när saker och ting återgår till det normala. Jag vet att jag ganska så snabbt kommer ångra mig då det är så vansinnigt skönt att få sovmorgon de dagar man kan få det för att man själv börjar senare på dagen eller är helt ledig men jag får försöka stå ut fram till februarilovet :) Sen går det fort och så är det påsklov och sen går det fort och så är det sommarlov och seeeeeeemeeeeeester! Härliga underbara vårtermin!


Nej nu har jag lite annat att göra. Puss & kram på er <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards