Alla inlägg den 12 januari 2016

Av Heidi Månsson - 12 januari 2016 22:27

Näää det här var inte kul alls... Jag tror jag får spunk! Jag har inget luktsinne men tycker ändå att detta var superjobbigt och magen försöker säga mig att den är hungrig. Allt för att jag ska ta en bit! Men nix pix - inte röra! Jag får allt vänta till imorgon jag också men det är svårt kan jag ju säga. Det kliar såååå i fingrarna. Bara en liten bit? Bara smaka lite? Åh det är så tandvattnet börjar rinna...nu är det synd om mig. Ja i köket står nått alldeles nybakat som jag har bakat. Utan att provsmaka och kocken/bagaren får väl alltid provsmaka? Nä inte denna gången för jag har bakat till morgondagens APT på jobbet och jag kan ju inte komma dit å så syns det att jag har nallat lite, hehe. Kan klockan bli 13-16 i morgon så vi kan fika nån gång? :)  Livet är tufft ibland :o)


I söndags kväll kom sonen och berättade att tandställningen var trasig. Jahapp - det kunde inte ha väntat en vecka? Vi ska nämligen dit på måndag nästa vecka (18/1). I går morse ringde jag till Tandvårdshuset och fick en tid till idag på eftermiddan. Hämtade Robin på skolan, for till Kristianstad och besöket där inne tog väl si så där 1,5 minut. Nödvändigt? Sen måste vi dessutom dit på måndag ändå för då ska ju tandregleraren bedömma hur länge ställningen ska få sitta kvar och det kunde inte hon som vi träffade idag bedömma. Suck. Bilen kör av sig själv till Kristianstad på autopilot  . Haha.


Nä nu går jag och skalar en morot så jag har nått att gnaga på och så ska jag glutta på tv en liten stund innan det är dax att sussa sött.


Ha de så gott och sov ännu godare :)  Puss & kram <3 

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards