Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

Ända in i kaklet!

Av Heidi Månsson - 8 februari 2016 23:03

Tjenixen. Ja då var en ny vecka här och varför inte försöka göra den så bra som möjligt?! :) Jag struntade fullständigt i att min fot inte ville göra som jag ville för nu har den fått så många vilodagar så nu får den inte fler, hehe. Jag stack till gymmet och körde ett pass IW i fullt ös och det gick superbra. Visst ska man lyssna på sin kropp men i detta fallet är det nog så att det blir värre om jag är för mycket stilla för då stelnar foten till misstänker jag. Det gäller att hitta balansen och det är inte det lättaste ska jag ju säga... Heidi - vänsterfoten 1-0 :=)

Hittade denna bilden på Facebook och den var så bra så jag var bara tvungen att lägga in den här:

Nä någon choklad blev det inte men sugen var jag. Jag är dock väldigt nöjd med mig själv för varje dag som jag lyckas avstå allt sådant sött och gott äckelpäckel som jag egentligen inte vill ha men som man lurar sig själv att tro att man vill ha. Tänk vad socker kan luras... Jag är glad för att Jenny & jag startade upp en ny vadslagning igen. Även om det nu "bara" är godis, chips och läsk som vi ska försöka hålla oss borta ifrån så är det en bra början och det blir ju lite automatiskt att man försöker hålla sig borta från annat skit också. Speciellt när man ser de trevliga resultaten av kombon minskat socker & ökad rörelse :)


Nu sitter jag här med hörlurarna på och lyssnar igenom Spotify efter bra träningslåtar och jag hittar ju en hel del sköna låtar så den spellistan jag gör blir nog rätt lång. Varför jag sitter här så sent på kvällen vet jag inte riktigt för i morgon ska jag upp tidigt. Även om det är för en väldigt trevlig anledning så kanske jag ändå borde komma i säng i tid men det verkar ju som att det är mission impossible - as usual! Jag har en viss känsla av att det är såhär jag kommer känna i morgon bitti innan jag har vaknat till ordentligt:

Men som sagt - det är nog bara innan jag har vaknat till ordentligt som jag lär känna så för sen när jag kommer på varför jag ställde larm på klockan "tidigt-som-tusan" så lär jag le och hoppa upp ur sängen med ett glatt skutt, haha. Jag ska nämligen hoppa in extra på ett av mina gamla jobbställen i morgon och det är det stället som för mig är numero uno så det är lite extra skoj :o) Jag ska vara där 07:00 och slutar väl vid 11-tiden ungefär. Sen ska jag till mitt nuvarande ställe och "jobba" 13-16 (det är bara APT) så det är inte så ansträngande men det gör ju att det blir fullt upp i morgon med.På kvällen är det ett nytt pass IW som gäller och då är det ända in i kaklet som gäller! Igen!   


Idag fick jag reda på att en av mina absoluta favoritartister kommer till Stockholm i sommar och biljetterna släpps på måndag. Jag dog lite. INTE schysst att släppa den nyheten IDAG och sen släppa biljetterna på måndag. 4 dagar innan barnbidraget och 11 dagar innan löning. Jag har inga pengar att köpa biljett för. INTE schysst! Inte schysst alls!  

Ni som känner mig kanske har lyckats lista ut vem det gäller? Eller så har ni väl sett det på Facebook? Det är ju bara en av världens största kvinnliga artister och hon är ju sjukt bra! Yepp det är Beyoncé!! Jag vill så sjukt gärna gå på hennes konsert... Gaaaaaaaah! Varför varför varför ska dom släppa en sådan här stor nyhet så tätt inpå biljettsläppet?? Tänk om man hade fått lite tid på sig att spara... Ja ja nu är det som det är. Lär ju inte kunna hoppas på att det finns några biljetter kvar när det trillar in pengar på kontot igen när Live Nation dessutom gjort nån deal med American Express (tror jag det var) så att alla som har ett sådant kort får chansen till förköp... Kan ju bara hålla tummarna och hoppas på det bästa.


Nä nu kanske man skulle försöka sova. Puss på er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards