Direktlänk till inlägg 17 februari 2016

Bra musik i lurarna och bloggen får ett nytt inlägg.

Av Heidi Månsson - 17 februari 2016 22:57

Tjolahopp tjolahej tjolahoppsansa! Ytterligare en vecka sprang förbi mig och jag slår vad om att den dessutom räckte ut tungan och sa "nanananananaaaaaaaa" och kanske avslutade det hela med en grimas. Det är så det känns i alla fall. Vi har nu passerat mitten på februari och lika glad som jag är för att våren förhoppningsvis närmar sig lika förvånad är jag för att vi faktiskt har kommit så pass långt in på året redan som mitten på februari. Det känns liksom som att det fortfarande är någonstanns runt Trettonhelgen samtidigt som tiden går fort. Nej jag får inte heller ihop den ekvationen men det är så det känns :o)


Förutom att jobba, träna så mycket som möjligt (så fort jag kan gå på ett IW-pass eller spinningpass) men samtidigt se till så att foten och resten av mig håller ihop genom att vila lagom mycket så har det inte hänt så supermycket sedan sist. En rolig grej dock är att i lördags (den 13/2) så var jag och en tjej som heter Rebecca bjudna på tjejmiddag hemma hos Jennie. Det var MYCKET trevligt! Vi åt gott, snackade massa "skit", skrattade massor och tittade lite sporadiskt på Melodifestivalen del 2. Denna gången var det sämre låtar än i första omgången tyckte jag så jag hoppas på att det blir bättring nu på lördag när runda 3 går av stapeln. Det blir för övrigt snart en ny tjejmiddag och denna gången hemma hos mig/oss :) Jag vet redan vad jag ska bjuda på och ser fram emot detta jättemycket!


I söndags var det ju alla hjärtans dag och jag jobbade ju hela dagen (8-18:30). När jag kom hem så hade min älskling och de två barnen som var här hemma lagat mat och dukat fint så middagen var serverad när jag kom hem. Dessutom så hade min man köpt två jättefina ljuslyktor till mig som han hade tänt och det blev ett jättefint sken av dom. Han är gullig min man <3 <3 <3


I morgon ska jag till frisören och det ska bli så ENORMT skönt att klippa av det långa tradiga stripiga ruffset som ska kallas hår. Det ska bli KORT, lite spretigt och busigt och så klart LJUST igen :o) Äntligen!!!


Nä nu får jag ge mig för idag. Puss & kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards