Alla inlägg den 6 mars 2016

Av Heidi Månsson - 6 mars 2016 20:48

Som ni ju säkert vet vid det här laget så är jag en Buzzador och det innebär att man är med i en testpanel. Man får produkter gratis och/eller får förmånliga erbjudanden om att köpa olika produkter och så väljer man själv vilka erbjudanden som man är intresserad av. När man har anmält sitt intresse så sållas det lite och sen får man mail om man kom med eller ej. Vissa produkter är roligare än andra att testa. När man har testat så ska man buzza=berätta för vänner och släkt/rapportera/blogga/instagramma om produkten och ge sin åsikt.
Denna gången fick jag vara med och testa grytbaser från Kelda. Det ska gå snabbare att laga mat med dessa grytbaser utan att för den sakens skull tulla på kvaliten. Jag testade grytbasen Bolognese. Bryn köttfärs och blanda ner grytbasen så ska det vara klart efter bara några minuter. Ja snabbt gick det och lätt var det men det var väldigt tamt i smaken. Jag fick krydda lite extra och ta mera ketchup och salt innan jag tyckte att det smakade nått men smaken är ju som baken. Nu betalade jag inte för produkten då jag hämtade ut den gratis mot uppvisande av kupong men jag såg att en sådan burk med grytbas som är till 400gram färs kostar 20:-. Det tycker jag är rätt mycket pengar om man sedan ändå måste krydda extra. Och till saken hör att jag brukar inte krydda speciellt mycket och gillar inte stark mat eller så. Slutbetyg - vid sänkt pris så kan det kanske vara värt att köpa nån burk nån gång då och då men kryddningen är ju egentligen inte det som tar tid vid matlagningen heller så egentligen tjänar man kanske inget på det - varken tid eller pengar...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards