Alla inlägg under mars 2016

Av Heidi Månsson - 1 mars 2016 21:03

Nä det blev aldrig nått bacillkalas här och vet ni vad det betyder? Jag lyckades nog mota bort dom innan dom fick fäste. Woohooo! Jag tog några koppar te innan jag gick och la mig i söndags kväll/natt och jag tog några c-vitaminbrus också och sen gjorde jag mitt bästa för att sova bort skiten. Jag lyckades inte sova så bra på natten men sov desto bättre efter det att huset hade blivit tomt på folk. Tog en rejäl sovmorgon och sen bara slappade jag innan det var dax att sticka till jobbet. Det gick bra att jobba och jag har inte känt av nått mer så det är ju skönt :=)


Jag är en sån där "softis" som nästan gråter av glädje och stolthet när nån av ungarna lär sig nått nytt som är ett stort steg i utveckligen och just nu genomgår vi stora saker med våran minsting. Jag har varit precis lika dan när det gäller alla våra fina goa ungar och en av de största sakerna de kan lära sig är ju att läsa och nu har Linnea knäckt läskoden!!! Hon läser dessutom inte bara de stora bokstäverna utan klarar små också! Jag är så stolt och glad för hennes skull :o) Våran minsting är inte så himla liten längre...


I dag var Nettan (och så klart lille Elias) här och vi scrappade lite. Det var så kul att pyssla så jag ville inte sluta. Timmarna flyger förbi så vansinnigt fort när man sitter med sina bilder och försöker få till en LayOut (LO). Vi bestämde att vi ska pyssla vidare på fredag och jag skulle kunna tänka mig att spola fram till fredag typ nu. Å så ska man behöva jobba och göra massa sysslor däremellan? Vem bestämde att jag hade tid med det? ;) Skulle lätt kunna pyssla på heltid!! Tänk å bara få hålla på med scrapbookingen hela dagarna... *Drömmer vidare*


Nä nu har jag inte tid att sitta här längre. Hoppas att ni får en underbar fortsättning på veckan. Puss på er <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards