Alla inlägg den 2 april 2016

Av Heidi Månsson - 2 april 2016 23:08

Nu har jag hittat ett nytt favvoställe i alla fall ?. #Leoslekland i Sundsvall får måååååånga plus kan jag ju säga!!!! Ett grymt bra ställe på alla sätt ?. Idag har både barnen och vi mammor blivit rastade och ungarna somnade gott alldeles ovaggade. Tack Leo.

I morgon är sista dagen här och jag vill verkligen inte att det ska vara så.... Jag skulle kunna betala rätt mycket för att antingen kunna förlänga vistelsen eller spola tillbaka alltihopa. Ja jisses vilka summor jag skulle kunna ge.

Linnea och jag snörvlar i kapp men inget vill bryta ut ordentligt och det är faktiskt lite irriterande även om jag nu inte vill ligga däckad här hos vännerna. Vi får väl se vad som händer. Nu blir det lite glass och en kväll med sällskapsspel. Puss på er!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards