Direktlänk till inlägg 7 april 2016

Tillbaka x 3

Av Heidi Månsson - 7 april 2016 23:05

Men tjabba! Ja jag är tillbaka igen. Tillbaka på hemmaplan igen (sedan i måndags), tillbaka efter en rejäl förkylning och idag åkte jag tillbaka till 80-talet också. Spelade/spelar en hel del musik från 80-talet och bara njuter - så mycket bra musik som gjordes förr...vilka minnen... Jag har väl egentligen mer minnen från 90-talet och musiken då men många låtar hängde ju kvar länge även efter årtiondets slut så jag har mycket minnen från både ock.


Vår vistelse i Sundsvall var väldigt bra (om man bortser från förkylningen) och vi vill tillbaka väldigt snart igen!! Vi saknar er <3! Vi hittade på lite allt möjligt och barnen hade roligt med varandra även om det var lite kivigt emellanåt men barn är ju barn :=) Linnea och Robin var för första gången på en laserhall och det tyckte dom var skoj så det måste vi göra fler gånger. Kul när man hittar nått som verkligen passar "alla åldrar". Det är inte så lätt att hitta nått faktiskt när det är så pass stort hopp mellan åldrarna. Laserhall, bowling och "Boda borg"/"Fångarna på fortet" var bra för där gick det att anpassa lite men alla kunde vara med. Badhus/bad överhuvudtaget är ju också ett säkert kort :o) Tack Jenny med familj för en bra vecka hos er! Löööööv u guys!


Ja jag fick vad jag bad om för förkylningen bröt ut med buller och bång så jag fick rinnande ögon, rinnande näsa, ont i öronen, ont i halsen, ont i ögonen. Det var inte kul. Nu har jag "bara" ont i luftvägarna och lungorna men ska försöka jobba helgens tre pass ändå så får vi se om det håller. Håll tummarna! Jag behöver inte mer sjukfrånvaro nu. Färdig för detta året tack.

Nu när jag ändå har legat mest på soffan så har det blivit en hel del filmtittande. Gluttade på några av de senaste Beck-filmerna och lite annat gott och blandat. Jag måste säga att jag är lite besviken på de senaste fyra Beck-filmerna, de var väl okej men tycker nog att det finns mååååånga bland filmerna från tidigare år som är mycket bättre. Men det ska ju vara Peter Haber som spelar Beck - dom filmerna innan dess räknas inte för mig.


I dag tappade Linnea sin sjunde tand och hon är så glad så glad :=) Men hon är ju så stor... Vart tog min lilla flicka vägen? Nu är det cirka två månader kvar och sen har hon sitt första riktiga sommarlov men sen börjar hon i första klass. Det är inte möjligt. Det känns ju inte som att det är 6 år sedan hon döptes. Våran lilla flicka är stor. Sju tänder ute och gluggarna syns tydligt. Ja tänka sig - från tandalös bebis till nästan tandalös stor skolflicka... :o)


Nä nu måste jag nog gå och sova. Puss på er. Sussa sött <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards