Alla inlägg den 3 maj 2016

Av Heidi Månsson - 3 maj 2016 13:53

Nu har våren/försommaren förstått att den var efterlängad och kommit till Skåne på allvar :) Det är fortfarande lite kallt på nätterna och mornarna men så fort solen visar sig så känner man att den gör allt i sin makt för att värma upp våra frusna själar. På eftermiddagarna är det varmt och skönt (18° i skuggan nu!!) och då passar det ju bra med något svalkande. Jag är ju medlem hos Buzzador och får ju testa lite olika grejer för att sedan recensera dessa. För ett tag sedan fick jag prova Rynkeby Fruit Drink och jag bloggade då om att jag hade provat två av tre smaker. Nu har det gått ett tag och jag har hunnit prova alla tre smakerna och jag kan verkligen rekomendera er att köpa dom. Alla tre smakerna är mycket goda. Det jag dock måste säga är att servera den kall. Och då menar jag KALL! Då gör den sig allra bäst :) Prova gärna att lägga i lite mynta i pärondrycken för det gjorde sig mycket bra. Fläder var extra god med lite citron i och Granatäpple tyckte jag var godast som den är.


Ut och njut i solen med en Rinkeby Fruit Drink i handen :) #Detskavaragottattleva #Kalladryckerisommarvärmen #Underbartgottochläskande #Blandapåochexprimenteraframerafavoriter


Over and out :)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards