Alla inlägg den 6 juni 2016

Av Heidi Månsson - 6 juni 2016 11:19

Vad har du för namn på sådana där ställen som du hittar och som liksom fastnar i ditt hjärta? Det finns ju många utflyktsmål att åka till runt om i detta avlånga vackra land och det finns en hel del skatter som gömmer sig. Den som söker skola finna heter det ju och igår fann iaf jag ett sådant ställe som jag väldigt gärna besöker mååånga gånger till. Jag, Linnea, Nettan, Tindra & Elias åkte till Forsakar (utanför Degeberga). Det var så vackert!! Forsakar är en ravin som har bildats utav inlandsisen och Skånes största vattenfall finns där. Bilderna gör inte stället rättvisa men jag försökte fånga det vackra och magiska på bild. Ha dessutom i åtanke att jag bara hade min mobil att fota med. Nästa gång ska jag ta med mig min stora riktiga kamera :)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards