Alla inlägg den 10 juni 2016

Av Heidi Månsson - 10 juni 2016 23:35

Ja då var denna dagen snart över. Denna dagen som för många är/har varit den stora & märkvärdiga & betydelsefulla och (sist men inte minst) - väldigt efterlängtade dagen! Många har nämligen firat antingen skolavslutningen eller studenten idag ?. Linnea hade sin första skolavslutning idag och Felicias pojkvän Nico tog studenten så det har varit lite firande av denna dag. Jag har dock mest legat på soffan och slumrat. Jag önskar att jag orkat med så mycket mer men jag mår inte bra. Jag har åkt på en luftvägsinfektion och den är inte snäll mot mig! Nu börjar tempen stiga och jag har superont i ryggen/lungorna så vi får väl se hur min natt blir....
Jag skriver mer i morgon. Sov gott!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards