Alla inlägg den 11 juni 2016

Av Heidi Månsson - 11 juni 2016 11:03

Bilder från gårdagen kommer här. Jag önskar att jag fick vara frisk igår så att jag hade orkat vara med på allt firande men nu höll jag mig precis över ytan på förmiddagen och sen däckade jag. Jag sov nästan hela eftermiddagen och kvällen och jag missade tyvärr Nicos studentfirande. Vet inte om Fredrik har någon bild därifrån kanske. Ha en fortsatt bra helg :)

Av Heidi Månsson - 11 juni 2016 08:59

Ja men god morgon - eller nått. Jag vaknade inte direkt utsövd och det kan ju kanske bero på dunderförkylningen som hoppade på mig i natt. Har vaknat ett antal ggr av nästäppa och utöver att inte kunna andas ordentligt så har jag ont i öronen, ont i bihålorna, ont i ögonen, ont i ena lungan, huvudvärk, febervärk och hosta från helv***t. Kunde det inte ha räckt med luftvägsinfektionen som jag redan hade?? Gomseglet är så svullet så det står rakt utåt/uppåt och liksom klistrar sig fast i gommen. Jätteskönt...eller inte. Gick direkt till frysen när jag vaknade och tog en piggelin, körde in den så långt ner i halsen som det bara gick bara för att kunna kyla ner svalget lite. Suck. Nåja - nog om mig och mina sjukdomar, hehe. Det blir kanske inte så roligt att läsa mina negativa inlägg...


Jag var nog tröttare än vad jag ville inse igår när jag bara skulle hinna med ett inlägg innan jag gick och la mig. Jag bloggade via mobilen och satt i sängen. Jag nickade till ett antal ggr och fick avsluta lite abrupt. Jag glömde även att lägga ut bilderna från gårdagen. Jag får se om jag kan få ut dom senare för jag har dom på mobilen.


På tal om mobil - jag är sååååååå nöjd med min nya telefon :) Det blev en Samsung Galaxy S7 och den är så fin så fin :) Jag har hunnit bekanta mig lite med den nu och kameran är ju inte direkt dålig, hehe. Jag tror att det kan bli en och en annan fin bild :=)


Nä nu kom tröttheten över mig igen. Bäst att lyda och gå och lägga sig. Lika bra att sova bort alla baciller och virus som har flyttat in i min kropp. Puss på er - ha en bra helg!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards