Alla inlägg den 21 juni 2016

Av Heidi Månsson - 21 juni 2016 23:45

Tjo och tjim så rusade en vecka till förbi och vet ni vad? Jo nu är det nedräkning på allvar för nu är det bara ett (1!!) arbetspass kvar innan jag har semester. Det ska bli så jäkla gött och om jag får säga det själv så är det en välförtjänt sådan också ;) Jag ska njuta som jag aldrig har njutit förr. Jag ska dansa som att ingen ser. Jag kommer vara hög av lyckorus :o)


Ja vad har hänt sedan sist? Rapporten kommer här:


* Jag har väl nästan blivit frisk från förkylningen/flunsan eller vad det nu var som jag åkte på. Får hoppas på att jag får vara frisk resten av sommaren!

* Gubben har hunnit fylla 40 år och bli firad. Tack alla som kom och gjorde min mans 40-årsfest till en bra kväll. Jag tror att han kommer minnas dagen med ett stort leende på läpparna!

* Min gudson Elias har hunnit fylla 1 år - men var tog det året vägen?? Stor kille nu ju :o)

* Ca 6 månader efter det att Linnea önskade sig en blank röd cykel av tomten så har hon nu fått detta och håller på att lära sig att cykla. Min man fick i vintras tag på en begagnad som behövde en upprustning och lite makeover. Bättre sent än aldrig men tillslut så fick han fatt i de prylar som behövdes och tillfälle att mecka lite med den. Den var väl färdig för ca en vecka sedan (så det är verkligen bättre sent än aldrig som beskriver detta bäst) men nu har hon hunnit testa den lite iaf.

* Idag var Linnea med på CSK och träffade logopeden för första gången. Dagens möte gick bra och vi bestämde att vi skulle ha telefonmöte i början på september och så får vi se då hur vi ska gå vidare. Tyvärr så påbörjades ju denna utredning/undersökning lite sent så vi hinner inte göra mer innan semestrarna drar igång. Jag tror ju inte att så mycket hinner förändra sig till september men vi har inte så mycket val annat än avvakta tills dess ändå. Vi får se där och då hur de tänker gå vidare och OM de tänker gå vidare. Linneas "problem" med att talet hakar upp sig ibland är kanske inte så pass "allvarligt" så att vi behöver gå vidare men då vet vi ju det iaf. Alltid skönt att kunna utesluta nått iaf och ta ett litet steg framåt.


Nej mina vänner - det var gött med lite avkoppling efter hemkomsten från jobbet men nu måste jag nog gå & lägga mig. Jag har hunnit slösurfa, lyssna på härlig rock från 80-talet, blogga och lite annat smått och gott. Nu ska jag försöka sova i 180 km/timme :) God natt gott folk!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards