Alla inlägg den 22 juni 2016

Av Heidi Månsson - 22 juni 2016 22:21

Ja i morse var det mitt öga men det var ju inte ögoninflammation iaf då det gick över alldeles för fort för att vara det. Bara en liten stund innan jag skulle till jobbet så fick jag skrämselhicka omgång nr 2. Blött (igen) på köksgolvet och det är nog diskmaskinens fel. Suck!! Jag tror jag får dåndimpen... Nu är golvet ännu mera paj och jag vet inte hur vi ska få nått slut på detta... Jag ser tyvärr en hel del mörka moln som inte kommer göra min semester helt bekymmersfri iaf. Suck.

Av Heidi Månsson - 22 juni 2016 14:05

Men tja. Idag när jag vaknade så fick jag lite skrämselhicka när jag såg mig i spegeln (det får jag iofs varje gång men nu var det mer än vanligt,hehe). Mitt ögonlock på vänsterögat var alldeles rött och jättesvullet. Jag hade ont i hela ögat och var ljuskänslig..kul..sista jobbpasset innan semestern. Jag ville inte behöva ringa och sjuka mig igen. Jag avvaktade lite och efter några timmar så var det lite bättre och efter ytterligare några timmar till så syntes det ingenting. Härligt!

Idag har dagen mest gått åt till att ladda upp batteriet för sista rycket. Linnea och jag har spelat lite spel och slöat på sofflocket :) Det är väl så det ska vara på en "ledig" dag (börjar ju inte förrän kl 16 så jag har ju nästan hela dagen ledigt med lilla tösen).

Tänkte bifoga några bilder som jag har tagit den senaste tiden så håll till godo :) :

Inget fel på min mobilkamera iaf :)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards