Alla inlägg den 28 juni 2016

Av Heidi Månsson - 28 juni 2016 01:00

Jaha då har första semesterdagen passerat och den kunde väl inte bli så himla mycket bättre (för min del iaf). Ja det skulle vara om det hade varit så pass varmt så att årets första dopp i sjövatten hade kunnat bli av då rå, hehe. Premiärdoppet för denna sommaren har tyvärr inte blivit av men jag ska väl hinna bada nån gång under dessa fyra veckorna iaf. Hoppas jag! Tidigare när det har varit varma dagar så har jag antingen jobbat, inte haft bil så jag kunnat ta mig till Luhrsjön eller varit upptagen med annat. Fram för mera badväder (och det får då gärna vara de dagar som jag har bilen. Tack.)


Åter till dagens händelser, hehe.

Jo idag fick jag ett telefonsamtal som innebar trevliga nyheter och jag är jätteglad men kan inte säga så mycket ännu. Lite nervöst är det dock så lite fjärilar i magen har jag. Jag lovar att ni ska få reda på mer så fort jag kan säga vad det rör sig om...

Jag och Linnea var med Nettan och Elias i Kristianstad idag. Det blev nästan en heldag (det är hemskt vad tiden rusar när vi umgås?!) och jag är nöjd med dagen.

På vägen hem från Nettan fick jag ett plötsligt sug efter jordgubbar så Linnea och jag stack ut till Kvistalånga för att plocka de röda goa härliga gubbarna. Linnea var jätteduktig och plockade så försiktigt så. Stället har öppet i ca två veckor till och jag tror nog att vi försöker komma tillbaka igen inom snar framtid :=) Väl hemma så åt vi kvällsmat och sen proppade vi i oss av de goa bären innan det var läggdax för lilla tösen.


   


   


Nä mina vänner - nu tänker jag gå och lägga mig. Sussa sött så hörs vi säkert i morgon igen :=)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards