Alla inlägg den 1 juli 2016

Av Heidi Månsson - 1 juli 2016 22:00

Det hade jag aldrig trott på om det var någon som sa det till mig men efter att ha sett det med egna ögon så måste jag väl tro på det. Typ. Jag vill bara klargöra en sak först - jag skriver inte någonting i bloggen för någon annans skull! Jag skriver det jag själv vill skriva och det är väl därför som det sällan är så speciellt intressant att läsa för någon annan än mig ;) Jag skriver det jag har på hjärtat men samtidigt så passar jag mig för att skriva vad som helst. Jag vill inte kliva någon på tårna, såra någon eller nått annat dumt. Jag skriver det jag vill och känner för men med lite censur ibland. Jag jagar INTE läsare även om det är väldigt skoj när man har många läsare. Så - då var det klart. Åter till vad det gällde: Idag har jag haft 137 unika besökare!!

Helt sjukt :=) Man kanske ska få barnbarn oftare då så får man många läsare, haha. Ja menar om Felicia hade bloggat på sin egna sida och fått många besökare och likes och allt vad det heter så hade jag liksom förstått det men jag hade ju inte ens en jätteiögonfallande rubrik. Haha. Det är jätteroligt att så många har kikat in, hoppas att det är några av er som kanske kan tänka er att komma tillbaka fler gånger :)


I går var det en som jag känner sedan innan som hörde av sig och hälsade mig välkommen till mitt nya jobb (vi har jobbat ihop på ett annat ställe tidigare) och i dag var det en från mitt nya jobb som jag inte känner som hörde av sig på facebook och hälsade mig välkommen till nya jobbet och så. Det känns jätteroligt verkligen! Det känns dock väldigt skönt att sommaren får passera, semesterperioderna slutar och alla är tillbaka innan jag ska skutta vidare. Förhoppningsvis så blir det inte så rörig övergång då.


Nej nu ska jag pyssla med annat så jag passar på att önska en trevlig helg <3. Jag kommer säkert blogga mera i helgen men lovar inget för vi får nämligen finbesök i morgon :) :) :) Ja ni gissade rätt - den lilla prinsessan kommer hit :) :) :) <3 <3 <3. Ses!

Av Heidi Månsson - 1 juli 2016 17:46

Alltså jag vet inte om ni förstår hur svårt det är att hålla sig borta och inte ligga på hela tiden och tjata om att få träffa Gabriella... Jag lyfter telefonen och lägger ner den igen, slår mig på fingrarna och säger NEJ till mig själv med arg röst. Eller ja typ nått sånt ;) Jag vill ju inget hellre än krama om den lilla goa familjen och få gosa beeeeeeeebis :) Jag önskar att jag hade mycket pengar så att jag kunde köpa allt det där gulliga och fina som man lätt kan skämma bort en liten prinsessa med. Jag har dock bestämt mig för att försöka skämma bort den lilla söta Gabriella med kärlek och tid och att finnas här för henne och hennes föräldrar. En vuxen som bara vill väl kan väl inte vara fel? :=)


Jag vill verkligen inte vara en sån där jobbig anhörig som bara tjatar om att dom ska komma hit nån gång så man får träffa dom men jag vill inget hellre än att åka dit/be dom komma hit... Inte alls kluvet. Inte alls jobbigt. Haha :)

Det bästa vi kan göra är ju att vänta så att den lilla goa familjen får ta allt i sin egna takt och "alla andra" "tjatar" nog också om att få träffa dom. Ligg lågt! Ha is i magen. Tids nog så... Men gaaaaaaah! :)


Titta & njut:

 

Vacker som en nyutsprungen ros :) <3


Nu ska denna nyblivna bonusmormorn gå och fixa pannkakor och försöka tänka på något annat än bääääbis och rosa fluffmoln, haha. Stackars barnbarn som får en sådan jobbig bonusmormor ;)


Ha en bra fredag alla goa & glada <3 

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards