Alla inlägg den 3 juli 2016

Av Heidi Månsson - 3 juli 2016 22:12

                 

Av Heidi Månsson - 3 juli 2016 08:10

God morgon! Det är egentligen alldeles för tidigt för min smak och jag har ju semester - det borde betyda sovmorgon. Men icke sa nicke :) Det går inte att ligga här å tryna hela förmiddagen om man ska ut på äventyr. Får man inte fint väder på semestern så får man väl ta saken i egna händer och planera in nått annat som inte är så beroende av vädret. Idag blir det äntligen bad men på ett badhus. Tur dom finns :)

I går var vi på kalas hos barnens kusin Elsa som fyllde 4 år här om dagen. Det var (som vanligt) väldigt trevligt :=)

Efter kalaset så åkte vi och hämtade Felicia, Nico och lilla söta Gabriella. Äntligen fick vi bebismysa!! Hon är så fin så fin och det går nästan inte att slita ögonen ifrån henne... Den lilla goa familjen åker tyvärr vidare senare redan idag men förhoppningsvis kommer de snart tillbaka :)

Bilder kommer senare. Det blir inte bra när jag lägger ut bilder när jag bloggar via mobilen för då hamnar de på fel håll och går inte att vrida rätt på. Skumt!

När nu måste jag fixa i ordning sakerna till dagens utflykt. Ha en bra söndag! Puss ♡

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards