Alla inlägg den 5 juli 2016

Av Heidi Månsson - 5 juli 2016 12:33

Jag önskade mig sovmorgon idag och ja jo det kan man väl säga att jag fick! Jag vet inte om jag vågar skriva ut när jag vaknade men here it comes... 10:40 var klockan. Hehe. Jag vet att jag var uppe nån gång på morgonkvisten (har man miniblåsa så har man) men då hade Linnea inte vaknat ännu och Fredrik hade inte stuckit till jobbet än så det var rätt så tidigt. Jag var megatrött och chansade på att få sova mera och jo det kan man ju säga att jag fick :) Sååååå skönt!


Jag såg en film igår kväll som heter "If I Stay". Shit shit shit vad bra den var. Den som ser den utan att fälla en tår är antingen fruktansvärt torr i tårkanalerna eller typ död inombords... Se den!


Nej nu ska jag fortsätta med att planera nya utflyktsmål. Ha en bra dag :)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards