Alla inlägg den 6 juli 2016

Av Heidi Månsson - 6 juli 2016 23:30

Det är tur att jag och Linnea gillar att spela spel och lägga pussel för idag blev det rätt så mycket av den varan, hehe. Ute vräkte regnet ner nästan hela dagen så vi hade det jättebra här inne :) Dock så spritter det lite i den rastlösa delen av mig så i morgon får vi nog hitta på något annat. Frågan är bara vad? Det ska bli 16 grader och ostadigt väder. Säga vad man säga vill men vädret påverkar ju valet av utflykt rätt så mycket (åtminstonde för mig och Linnea) så även om vi inte kan påverka vädret så påverkar ju vädret oss... Inomhusaktiviteter är sällan gratis. Utomhusaktiviteter är oftast gratis eller åtminstonde billiga men kanske inte så roliga i blötan? Ja ja vi får väl se vad morgondagen har att erbjuda.


Sov gott! Puss <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards