Alla inlägg den 11 augusti 2016

Av Heidi Månsson - 11 augusti 2016 23:07

Ja idag fick jag väääääärldens flashbacks i kvadrat upphöjt i 10 gånger sin egen hypotenusa. Typ! Haha :) Jag gick och grejjade och donade på jobbet när några riktigt goa låtar från 90-talet hördes i byggnaden. Det spelas rätt mycket musik där så är man på rätt humör och rätt sorts musik flödar så kan det bli kul. Det gäller att "go with the flow" liksom :=) Jag kom hem från jobbet lite tidigare nu ikväll och kände först för total tystnad och att bara få vara ifred. Trött i huvudet men för rastlös för att kunna gå och sova. Kom på vad spellistan hette som jag hörde på jobbet och satte igång Spotify. Trött i huvudet? Nä inte längre! :) Oj oj oj så många olika minnen man kan ha från ett visst årtionde men det är ju kanske inte så konstigt då det var en stor del av ens uppväxt. Har ni några goa minnen som ni vill dela med er av? Lyssna och njut - visst var det lite bättre förr? ;) Hehe.



I morgon är det dax för veckans sista jobbpass och det ska bli lite skönt med en ledig helg sedan. Det är konstigt hur en vecka först bara kan innehålla två arbetspass och sen helt plötsligt så har man bara 2 dagar ledigt istället.


Nä nu är det dax att sova lite om jag ska hålla ihop. Hoppas att ni får sova gott och så ser ni till att ha en trevlig fredag! :) Puss på er! <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards