Alla inlägg den 16 januari 2017

Av Heidi Månsson - 16 januari 2017 08:45

Jag ska på handledning med CM-utbildningen idag. Jag känner mig fullständigt "lost" när det gäller denna utbildning. Jag fattar nada... Om lite mer än 2 månader ska vi kunna allt vi har gått igenom. Jag känner mig fortfarande som att jag är kvar på lektion ett... Hur i helsike ska jag klara detta?? Jag lär få gå om hela kursen (ja om det finns någon chef som godkänner att ett pucko som jag får gå den en gång till... Det kostar ju pengar med...). Shit vilken ångest man kan få....

Hoppas att ni har en bra dag. Jag fortsätter att banka huvudet i väggen och fortsätter det såhär så är jag snart ute med huvudet på andra sidan. /Heidi hackspetten Månsson

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards