Alla inlägg den 20 januari 2017

Av Heidi Månsson - 20 januari 2017 08:30

Ja av nån anledning så la sig bilden på sidan och jag vet inte hur man gör för att vända på den. Ja ja det är bättre än inget ?. Visst är han söt?

Izzie (våran rottweiler-tik på 6 år) är vääääääldigt nyfiken på de nya familjemedlemmarna. Just nu är det lite jobbigt med allt "ylande" och pipande från henne men jag tror att hon vänjer sig snart och det blir nog mycket bättre när hon har fått hälsa ordentligt på dom :)

Nej nu måste jag tyvärr köra hemifrån. Ska till jobbet. Linnea ville nog lika lite till skolan som jag vill iväg just nu. Dessutom vaknade vi lite sent så det blev lite bråttom men det gick det med. Lääääängtar tills i eftermiddag när det blir marsvinsmys :)

Ha en toppendag! <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards