Direktlänk till inlägg 25 maj 2017

Men oj! Aldrig i min vildaste fantasi...

Av Heidi Månsson - 25 maj 2017 20:58

...hade jag kunnat föreställa mig att ett inlägg om saknaden efter vår hund skulle göra så att 128 läsare kikar in på min blogg på en och samma dag. Jag skrev ju ändå inlägget i går kväll och visst - det publicerades rätt så sent på kvällen så det var inte så jättemånga som han in och läsa då kanske. Men ändå. Vissa månader har jag ca 128 läsare. På en hel månad. Min blogg tillhör ju inte direkt tio i topp om man säger så. Jag har varken nått klatchigt namn och jag har inte varit med i nått C-kändisprogram på tv som Paradise Hotel eller Big Brother  eller nått sånt. Jag har inte heller pappas kreditkort att shoppa för och sen blogga om alla mina modegrejjer. Nä en vanlig tråkig medelsvensson som jag har inte så mycket att erbjuda. Ni får ta mig som jag är. Kul (eller vad jag ska säga för allt låter typ fel, men ändå) att så många ville läsa mitt inlägg igår. Som sagt - jag skriver inte för någon annans skull utan helt för min egen men det är ändå kul om man kan nå ut till nån. Kanske nån går igenom ungefär samma saker och kan känna igen sig och finna en liten tröst i att man inte är ensam.


Idag det ändå varit en hyffsat bra dag. Det hjälpte nog en hel del att jag skrev av mig lite igår kväll. Jag har saknat Izzie jättemycket men utan att behöva gråta ögonen ur mig. Jag kunde till och med prata om henne på jobbet utan att bli helt hysterisk. Skönt.

Jag jobbade 9-13 och det var en bra dag på jobbet. Jag hade till och med fått med mig en glasstårta som jag bjöd både boende och kollegor på. Inte dumt alls :) Efter jobbet åkte jag och hämtade Nettan och Elias. Det var dax för en tur till CityGross för att storhandla. Söta underbara goa Elias blir så glad när han ska åka min bil och han har lärt sig att säga mitt namn så nu går han och tjatar om mig hela tiden :=) Nettan har fullt upp med en halv-vild Elias som snart fyller 2 och så en krabat i magen.

Efter att ha storhandlat, droppat av N & E hemma hos dom och kommit hem så var det ju bara till å lasta in matvaror och börjar laga mat. Det blev Tacos idag fastän det inte ens är fredag. För Fredrik och mig är det inte ens ledigt i morgon. Nej vi har ingen nytta av att det är klämdagar och röda dagar. Både Fredrik och jag har ju jobbat idag så Linnea fick följa med pappsen på jobbet idag och i morgon ska hon vara med hennes gamla barnvakt Jennie H.


I morgon kväll kommer Fredriks mamma plus sambo hit. Vi tänkte bjuda på lite grillat så jag hoppas på fint väder. Kanske kan vi till och med sitta ute. Det vore ju underbart :o)


Nej nu ska jag göra nått som alla andra har gjort för länge sedan känns det som om. Jag ligger sååååååå långt efter på vissa "trender", hehe. Jag ska se första avsnittet på Game Of Thrones. Nej jag skojjar inte...jag lovar!! Jag har verkligen inte sett nått avsnitt. Så nu är det VERKLIGEN dax. Sjunde säsongen börjar ju nu... Hehe.


Ha en bra torsdagskväll. Sov gott när det är dax. Puss på er. <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards