Alla inlägg den 9 juli 2017

Av Heidi Månsson - 9 juli 2017 14:10

Ja men god morgon, god middag och god kväll så här dagen efter... Ja vi hade ett väldigt familjevänligt kalas här igår eftermiddag/kväll men idag under morgonen och förmiddan så har det känts som att jag har varit lite bakis eller nått. Det komiska är att min man har känt likadant. Ingen av oss drack någonting med alkohol i och även om min man hade tagit en öl så var det lättöl som var den starkaste drycken som fanns. Rätt så omöjligt att bli full på och jag som inte ens luktade på den då..? ;) Nä man börjar väl bli gammal helt enkelt... hehe.

 

I torsdags åkte jag med Jennie & Mikael och Anna & Torbjörn till Helsingborg där vi först åt på Pinchos och sedan var vi på Per Gessle-konsert på Sofiero slottsgård :) Jag kan ju säga som så att det var GRYMT bra!!! Det var verkligen en toppendag/kväll på alla sätt! Tack för det Anna, Tobbe, Jennie och Michael :o)

 

Igår firade vi Gabriella och Fredrik som har fyllt år under juni månad. Det var ett lyckat kalas och Gabriella verkade vara mycket nöjd med sina paket :=) Tack till alla som kom och firade med oss!


Nu ska jag duscha och göra mig i ordning för om ett tag ska jag iväg på RixFM-festival i Kristianstad med Jennie L och hennes tonåringar. Det ska bli kul!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards