Alla inlägg den 14 november 2017

Av Heidi Månsson - 14 november 2017 12:28

Jag ber om ursäkt i förväg men detta kommer nog bli ett riktigt "jag-måste-kräka-av-mig-inlägg". Just nu mår jag riktigt mycket skit. Just nu behöver jag väldigt många kramar och mycket stöd. Jag behöver inte bara höra orden "Det kommer bli bra" och "Det kommer lösa sig" utan jag behöver lite handlingskraft. Det skulle vara skönt att bara se en superhjälte komma flygande och se hur denne löser alla problem "åt mig" nu. Detta är problem som inte är mina, det är inte jag som har skapat dom. Jag har försökt vara "medgörlig" och ställa upp. Jag har försökt men orkar inte mer. Jag är trött. Jag är less. Jag är förbannad! Jag känner mig sviken och utnyttjad och överkörd. Uttrycket "man måste vara frisk för att orka vara sjuk" stämmer jävligt bra måste jag säga!!

Förlåt för mitt jobbiga inlägg. Förlåt för min något negativa attityd. Ni som orkat läsa - TACK! <3 <3 <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards