Alla inlägg den 3 januari 2018

Av Heidi Månsson - 3 januari 2018 23:19

Tjabba. Jag måste nog börja med att säga att jag vet inte riktigt om den här nya layouten på min blogg känns 100% bra... Det blir kanske en ommöblering snart igen. Jag får se. Kan inte bestämma mig. Det känns lite som att jag har hamnat i filmen Frost och det var ju INTE meningen, hehe.


Jag råkade få syn på två saker tidigare idag när jag skulle kika in på bloggen:

Ett - förra månaden hade jag 459 läsare. FYRAHUNDRAFEMTIONIO!! What?!? Är det någon som har slagit i huvudet och fått problem med närminnet och börjat läsa min blogg många ggr per dag eller vad? Jag skriver ju liksom inte nått särskilt och någon bloggkändis är jag ju inte så detta är ju liiiite skumt. Typ. Ja misstolka mig inte - jag är glad :) Jag klagar inte! Hihi :=)

Två - i år firar jag ju 10-årsjubileum! Jag skrev mitt första inlägg i oktober 2008 (den 21/10 2008 för att vara exakt) så det måste ju firas. Jag vet dock inte hur och det lär ju inte vara så himla många andra som bryr sig mer än jag men skit i det - jag är på! Man kan ju alltid hitta en anledning till att fira saker å ting och när det finns en fullt godtagbar anledning så ska man inte förkasta den bara så där  :o)


För att jag själv överhuvudtaget ska kunna förstå att det har gått tio år så tänkte jag ju lägga ut en bild som jag hittade tidigare idag. Dock så vill ingenting som jag vill så jag får det inte att funka. Jag återkommer när jag har klurat ut hur man gör. är ni otåliga så följ länken till inlägget där bilden finns å kika där :)

http://jopphejjdihejjda.bloggplatsen.se/2009/01/27/1329174-nu-kommer-det/


Idag var Linnea och jag på bio. Vi såg Tjuren Ferdinand och den rekomenderas absolut :o) I övrigt har det inte hänt nått speciellt. Jag fick en låååååång sovmogon idag (vågar nog inte säga hur lång, hehe) och sen åt vi brunch och byggde lite med lego innan vi drog iväg på en eftermiddagsbio. Sen hem och mumsa i oss goda rester av gårdagens pasta & köttfärssås för att sen åka iväg till det lilla zoo:t i Sösdala och gosa med alla djuren :=) Både Linnea och jag tyckter att det var toppensnällt av Nettan att hjälpa oss med våra marsvin. Nu kan vi gosa med dom nästan när vi vill. Tack Nettan för att du ALLTID finns där <3


Nähä mina vänner nu ska jag försöka sova. I morgon blir det upp rätt så mycket tidigare än vad jag är van vid nu när jag har varit ledig mycket på jullovet och slappat till alldeles. Hehe. Sussa sött i natt och håll tummarna för att jag vaknar när larmklockan ringer ;)


Over and out.

Jag råkade få syn på två saker tidigare idag när jag skulle kika in på bloggen:

Ett - förra månaden hade jag 459 läsare. FYRAHUNDRAFEMTIONIO!! What?!? Är det någon som har slagit i huvudet och fått problem med närminnet och börjat läsa min blogg många ggr per dag eller vad? Jag skriver ju liksom inte nått särskilt och någon bloggkändis är jag ju inte så detta är ju liiiite skumt. Typ. Ja misstolka mig inte - jag är glad :) Jag klagar inte! Hihi :=)

Två - i år firar jag ju 10-årsjubileum! Jag skrev mitt första inlägg i oktober 2008

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards