Alla inlägg den 8 januari 2018

Av Heidi Månsson - 8 januari 2018 20:54

Ja så var då sista jullovsdagen nästan slut och i morgon börjar skolan. Eller? Jo enligt kalendern gör den det men inte enligt Linneas baciller/virus som protesterar. Det är så typiskt för nu har hon varit frisk hela lovet men nu ska det vara både det ena och det andra symtomet. Hon har ont i halsen, ont i öronen, ont i huvudet och är febrig. Bläää. Jag kikade i hennes hals och hon ät rejält röd och svullen. Stackarn. Det är 23 dagar kvar till VAB-ruari men här är vi så klart ute i god tid så att vi kan hinna med att vara sjuka nu OCH i VAB-ruari. Varför ligga på latsidan när man kan ta rubbet?!?

Idag har vi haft en riktig slappardag. Jag har hunnit med lite hushållsarbete men ändå hunnit med att spela lite sällskapsspel. Robin, Linnea och jag spelade en omgång "Lasse-Maja" och så jämnt som det var mellan oss idag har jag nog aldrig varit med om att det varit nån gång innan. Det slutade med att den bäste vann ---> jag! Haha så ödmjuk jag är ???. Nä men jag slank in precis framför Robin och stal segern för honom. Så schysst är jag ;)

Nu ska jag inta soffläge och kolla lite på tv innan det är läggdags. Sussa sött i natt! C u <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards