Alla inlägg den 9 januari 2018

Av Heidi Månsson - 9 januari 2018 21:10

Saknar mina fyra små marsvinskillar <3

       

Tyvärr hittade jag ingen bra bild med Trassel på så det fick bli lite bilder på Mowgli, Bagheera och Baloo i alla fall. Jag hoppas att vi ska kunna skaffa djur igen men några djur som behöver hö lär det ju aldrig bli. Jag kommer alltid sakna mina små pälsbollar men det kommer kännas så väldigt mycket jobbigare om vi inte kan skaffa stora pälsbollar (alltså hundar) igen. Jag saknar Izzie och även Kamille så det gör ont i hjärtat! Marsvinen är ju åtminstone hos Nettan så de kan vi ju träffa nästan när vi vill. Jag vet inte om Kamille lever men jag ska se om jag kan hitta pappret med uppgifterna till den dam som adopterade henne så kanske det går att träffas. Tyngst är det när jag tänker på vår älskade Izzie. Vila i frid!

   

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards