Alla inlägg den 12 januari 2018

Av Heidi Månsson - 12 januari 2018 23:36

Men tjabba! Läget? Jag har det lite upp & ner och lite fram & bak så jag kan inte riktigt bestämma mig. Just nu har jag det rätt bra för jag har roffat åt mig makens ena julklapp - den han fick av mig, hehe :) Min dag började med att jag mådde så här...

Sen när jag hade sovit/vilat/slumrat bort halva dagen så roffade jag åt mig makens julklapp första gången. Det är en massagedyna som man kan använda på nacke, axlar och rygg. Superskön! Sen tog jag en varm dusch och det hjälpte också lite. Sen gick det bra i några timmar och sen var värken från en varmare plats tillbaka igen... Suck! Så där har det hållt på hela dagen. Kul...

Vid lunchtid kom äntligen de mysigaste och sötaste vovvarna - Texas och Kivvo - hit <3

Linnea tycker att det är såååååååå roligt när vi passar dessa små goingar :=) De åker hem på måndag så vi fick iaf behålla dom lite till :o) Tycker gott att Ida kan komma hit med mer mat så kan de stanna till nästa helg med :=)

Idag är det ju fredag så vi gjorde som väldigt många andra - vi åt tacos! Gott!
Efter maten skulle vi först spela spel men Fredrik har ägnat rätt mycket tid till att leta upp alla våra gamla högtalare och kopplat in några av dom till tv:n så nu har vi surroundljud igen. Han har även hittat en fungerande Dvd-spelare så då blev det filmkväll i stället. Linnea fick ju boxen med Ice Age 1-5  i julklappen så vi kollade på ettan idag. Hon gillade den så det lär väl bli tvåan i morgon :=)


Nä nu ska jag försöka sova. Massagedynan är avstängd och jag hoppas på att värken från den varmare platsen längre in i jordmassorna ska hålla sig borta.


Puss och kram <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards