Alla inlägg den 20 januari 2018

Av Heidi Månsson - 20 januari 2018 20:36

Halloj halloj. Det är lördag kväll och vad gör jag här kanske ni tänker nu. "Har hon inget roligare att göra på en lördag kväll?" Nä det kanske verkar trist och tråkigt att sitta här men jag är fullständigt nöjd :) Jag har inte riktigt hunnit med bloggen de senaste dagarna så nu var bloggsuget stort!


I går var jag och Fredrik på bio. Bästa Felicia, Nico och Gabriella passade Linnea - tack! Vi såg den nya Jumanji och den var bra. Den rekomenderas :) Kevin Hart är en utav mina favoskådisar när det gäller komedier och även om detta inte är en komedi rakt av så är det mycket humor i den och han spelar bra. Jag har aldrig sett originalet av Jumanji så det kanske är dax att göra det bara för att kunna jämföra lite. Robin Williams ska ju tydligen spela väldigt bra i originalet. Skriver ner det på "filmer-att-se-listan" :=)


Idag var jag och Linnea med Nettan och Elias på Disney On Ice i Malmö (Tindra kunde tyvärr inte följa med pga sjukdom). Vi hade jättetrevligt! Jag knäppte lite kort men det blir ju inte så himla bra kvalité men vill ni inte titta så får ni väl blunda då ;)  Håll till godo:

                         

När vi kom hem så kom en utav Linneas klasskompisar (Michelle) hit och hon ska sova över inatt så tjejerna är spända och tycker det är jätteroligt :o) Michelle har sovit här en gång innan så det är inte första gången för henne men det är ju alltid lite pirrigt och spännande när man är 8 år och får övernatta/ha kompis på övernattning.


Nu ska jag och gubben ha lite filmkväll så jag skriver nog mer i morgon. Ha en fortsatt trevlig kväll och sussa sött när det är dax <3. 

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards