Alla inlägg den 14 februari 2018

Av Heidi Månsson - 14 februari 2018 11:14

Idag önskar jag alla mina vänner, bekanta, nära och kära en bra dag och till de som vill fira alla hjärtans dag säger jag Happy Valentine!


 

Av Heidi Månsson - 14 februari 2018 00:13

Jag är så fruktansvärt sugen på att resa utomlands men det finns inga pengar till det förrän vi antingen rånar en bank, vinner på lotto (eller liknande) men då måste man ju kanske spela eller så kanske någon vill sponsra oss? Å det tror jag ju INTE på :) Nä men drömma kan man ju alltid göra... Just nu skulle det inte spela så himla stor roll vart vi hamnade så länge som det finns sol, fina stränder, varmt vatten att bada i, ett hyffsat hotell med åtminstone lite av de bekvämligheter som man brukar vilja ha på ett hotell. Jag skulle vilja åka någonstans där man både kan få sol&bad och lite upptäcktsfärder. Spana in dessa bilder som jag hittade på google:

           


Ser inte så dumt ut va? Nån som vill följa med? Nån som vill sponsra? Eller råna en bank och ge mig pengarna? ;)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards