Alla inlägg den 22 februari 2018

Av Heidi Månsson - 22 februari 2018 21:35

Oj oj oj vad jag är nöjd med dagen :)


Linnea var lite svårväckt i morse men det var ju inte så konstigt. Sportlov och ledigt från allt och så kommer jobbiga mamma och väcker en kl 06:00. Jag hade också varit seg på att komma upp och jag hade nog inte tyckt att det var helt okej att kliva upp sååå tidigt... Nu var det ju dock så att vi hade kommit överrens kvällen innan om att det var bra om vi kunde åka tidigt. Linnea är nästan lika tokig i utflyktsmålet som sin mamma så när hon väl hade vaknat till så studsade hon upp snabbt och lätt :)

Vi plockade upp Nettan och Tindra (pojkarna fick vara kvar med mormor som är på besök) och så var vi äntligen på väg. Lite mer än 2 timmar senare så var vi äntligen framme. Vart? Ja gissa 2 gånger... 

Linnea skötte sig exemplariskt och jag är så glad för att jag kan ta med henne på sånt här utan en massa tjat och gnat

:o)

Vi fick tag på en hel del men nu längtar jag redan till nästa gång, hehe.


Nu ska jag glo lite på tv och vila fossingarna. Puss å kram <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards