Alla inlägg den 1 mars 2018

Av Heidi Månsson - 1 mars 2018 07:58

Det finns problem och så finns det problem. Sådana problem som egentligen inte kan räknas som ett riktigt problem brukar i detta avlånga land kallas för I-landsbekymmer eller I-landsproblem. När man är sjukskriven kan man stöta på sådana problem som tex att det går flera bra program på tv:n samtidigt - vilket ska man då välja...? Jag vet allvarligt talat inte hur jag ska lösa det idag. Vi har ju inte inspelningsbar box längre...

Näää jag skojar bara :) :) :) Detta är inte något problem för mig! Tanken kom bara upp för att jag såg att det ska gå lite olika program i kväll som kan vara trevliga att se på och att det i vissa familjer kan bli ett problem. Pro=före blem=lösning. Så enkelt är det. Men ja jag vet ju vad jag ska titta på ikväll. Wahlgrens värld är bara föööör knasigt för att missa :)


I natt har det inte varit en rolig natt. Jag blev "tvungen" att ta mina starka tabletter för att överhuvudtaget klara av att ligga i sängen. Det är inte kul. En bieffekt av tabletten (verkar det som) är att jag drömmer mycket mardrömmar och det underlättar ju inte direkt. Gudarna ska veta att jag verkligen behöver min skönhetssömn ;)


Jag har inte alls lust att sticka näsan utanförr dörren idag för det är fortfarande svinigt kallt ute. Minus 10 grader... BrrRrrr. Idag är det dock en nödvändighet att gå ut för jag måste handla lite mat och så ska jag leverera en bur till Nettan.


Nä nu ska jag vila lite innan det är dax att ta tag i dagen. Ha en toppen-torsdag <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards