Alla inlägg den 9 maj 2018

Av Heidi Månsson - 9 maj 2018 16:00

Vojjne vojjne vojjne vad det känns i kroppen idag! Att chocka kroppen så med två långa promenader två dagar i rad var väl kanske inte vad jag skulle ha gjort men nu blev det så :) Det känns i mina lår och fötter idag men det är bra att de vänjer sig för detta ska jag fortsätta med. Men - idag är det vilodag. Jag kör vilodagen på den tredje dagen istället för den sjunde dagen och det får så lov att vara okej för annars håller jag inte ihop, hehe. I morgon ska jag ut och gå igen! :=)


Jag har jobbat natt och slutade kl 8 i morse. Jag hade hjälpt Nettan att köpa en stor säck marsvinsfoder (inte så lätt att få hem en 25-kilossäck utan bil kanske?) och lite annat smått och gott så jag körde förbi henne för leverans idag. Det blev en liten pratstund och lite fixande innan jag sedan rullade hemåt. väl hemma så var jag först sugen på att gå och lägga mig en stund men det fanns lite att pyssla med så det han jag inte med. Ingen vila ingen ro :)


I kväll ska jag ut på roligheter. Jag och Jennie och Jennie och några till ska ut och äta på Bishop och efter det vet jag inte vad som händer men roligt ska det bli iaf. Nu ska jag hoppa in i duschen och se om det går att försöka fixa till sig lite.


Ha en trevlig onsdagskväll mina vänner! Puss och kräm <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards