Alla inlägg den 12 maj 2018

Av Heidi Månsson - 12 maj 2018 16:25

Huvudvärken fick ge vika! Efter frukosten gav jag mig ut på en powerwalk och det blev en runda på lite mer än en timme och 10432 steg. Jag är nöjd :)

Efter duschen så hjälpte jag Linnea att bygga en koja. Barnasinnet kom fram och jag kom också ihåg när Robin var liten och jag skulle hjälpa honom bygga kojor :) Det är något speciellt med kojbyggen. Det passar för alla åldrar. Man kan ju ha väääääääldigt roligt under tiden som bygget pågår men även efteråt. Jag kommer ihåg när jag var liten och hade en trädkoja tillsammans med några vänner. Vi brukade ta med oss saft och bullar till kojan och ha mysigt där. Vi hade en egen klubb och kallade kojan för vårt klubbhus. Man skulle säga ett lösenord för att få komma in. Ja det var tider det...

Nu ska jag sy lite korsstygn och sen har jag ju en "dejt" med Tuija :o)

Tjingeling <3

Av Heidi Månsson - 12 maj 2018 09:24

Jag gick och la mig i går kväll och var superpeppad inför idag. Jag hade nämligen planer på att gå ut på powerwalk direkt på morgonen. Det sket sig. Jag vaknade med asjobbig huvudvärk. Nåja en powerwalk ska bli av någon gång innan mörkrets inbrott! ??

Ikväll ska jag träffa Tuija och det var länge sedan :) Vi ska äta på Rose Garden och det är ju inte alls dumt! Mums!
Lite senare ikväll så är det ju Eurovision Song Contest på tv och det vill jag se. Jag tycker om Benjamins låt och tycker att den borde ha en vettig chans. Jag tror att vi iaf hamnar på topp 10. Hejja Benjamin Ingrosso!!

Ha en bra lördag. Puss!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards