Alla inlägg den 28 maj 2018

Av Heidi Månsson - 28 maj 2018 22:39

Jaha vad ska jag nu göra? Nu måste jag ju hitta något annat att sätta tänderna i. En sväng till bibblan nån dag kanske? Jag skrev igår att jag skulle leta upp en sådan där hotellskylt som det står "stör ej" på och så låsa in mig och läsa min nya bok. En vecka? Haha hur tänkte jag där? Det tog inte ens 24 timmar... Boken var superbra och nu önskar jag att Sofie Sarenbrant släpper fler böcker och det SNART! Så länge får jag väl försöka hitta några andra böcker att läsa.


I dag har det varit väldigt varmt och det verkar som att den här värmeböljan ska hålla i sig. Den håller säkert på i lite mindre än 2 veckor till och lagom till skolavslutningen så slår det om. Det är så det brukar vara... Inte för att jag vill vara pessimistisk eller så men är det fint i maj så brukar det slå om lagom till studenten/skolavslutningen för att sedan hålla i sig till efter midsommar. Den som lever får väl se :)


Nä jag tror att jag ska försöka sova. Jag skriver nog mer i morgon. Puss på er!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards