Alla inlägg den 5 juni 2018

Av Heidi Månsson - 5 juni 2018 23:26

för ett nytt inlägg för det är ju ett tag sedan jag skrev något. Det har varit för fint väder för att sitta inne och blogga. Tar man med sig surfplattan eller mobilen ut i solen så ser man ju ingenting på skärmen så det är ju inte lönt. Efter många långa dagar med sol och bad så slog viruset eller bacillerna (eller vad det nu är) till med full kraft så jag är rätt så dålig. Jag satte mig för att blogga men inser nu att längre än så här pallar jag inte med. Jag har knappt gjort nått annat än att sova/vila sedan i söndags kväll men det får vara så om det är det som hjälper. Jag överger er igen och hoppas på att jag orkar skriva en annan dag.


Pöss & Kräm! <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards