Alla inlägg den 11 juni 2018

Av Heidi Månsson - 11 juni 2018 09:19

God morgon. Då var det måndag igen och ny vecka är ju lika med nya möjligheter. Eller så heter man Heidi och då är man fast i samma skit som förra veckan...typ. Jag har knappt sovit nått i natt för jag har bara hostat och hostat. Jag har fortfarande riktigt ont i halsen och ögonen rinner, näsan är täppt och bihålorna bråkar med mig. Kul!

I dag skulle jag ha varit på en heldags-APT med jobbet men det blev inte så mycket med det. S K I T !! Det är liksom rätt så viktigt att alla i personalstyrkan är med på APT:er och planeringsdagar och annat viktigt vi har. Kan inte jag få en paus - och då menar jag en lååååååååååååååååååång paus - ifrån alla sjukdomar nu? Jag orkar inte mer...


På tal om paus så verkar solen och värmen också ha tagit en paus? Det är ganska grått på himlen och på termometern står det bara 17 grader just nu. Det kan ju ändra sig men jag måste erkänna att det vore lite skönt om man fick en liten paus från de rätt så höga temperaturerna och stekande solen (speciellt när man är sjuk). Det har varit mycket fint väder väldigt många dagar i sträck nu :) Det får dock gärna vara varmt och skönt sen när jag har semester eller lediga dagar - speciellt när vi ska till Ivö :=)


Nä nu ska jag sörpla i mig lite te och försöka kurera mig så att jag slipper den här skiten. Håll er borta från baciller och basilusker! Trevlig måndag! C U <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards