Direktlänk till inlägg 4 juli 2018

Inget bad, ingen sol :(

Av Heidi Månsson - 4 juli 2018 09:55

God morgon! Idag önskar jag att jag kunde få åka och bada... Klockan är bara 10 på morgonen och det är redan varmt och skönt. Det är bara det att det blir inget bad idag. Jag har ju redan superont i axlarna/nacken och en del av ryggen. Igår blev jag dessutom stucken av någonting på baksidan precis där armen sitter ihop med ryggen vid armhålan typ. Det brände och sved rejält och idag gör det jätteont i vänster arm och uppåt mot nacken. Jag vet inte om det hör ihop men det känns så. Bäst att vila eller åtminstonde ta det lugnt.

Linnea har (trots mycket insmörjning av solcreme) brännt sig i ansiktet så hon får ha en vilodag från solen idag. Det är ju inte så himla roligt om hon inte kan vara ute när vi campar på Ivö...


Idag blir förmodligen våran Toyota färdig och det ska bli skönt att få tillbaka sin gamla bil :) Den hyrbilen jag har nu är iofs heeeeeelt okej att köra men det kostar ju. Nu får vi ju hjälp via Folksam men det täcker ju inte hela kostnaden.


Jag ska se om jag kan tvätta lite idag när vi ändå är hemma. Problemet blir ju att hänga tvätten med en arm som inte funkar som den ska. Jag måste även ge mig iväg och shoppa badshorts till Robin då hans har blvit för små. Det var ju några år sedan han badade sist så det var ju bra att han provade dom inför trippen till Ivö.


Nä nu är det dax för frukost. Simma lugnt! Puss & kräm <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards