Alla inlägg den 14 juli 2018

Av Heidi Månsson - 14 juli 2018 22:02

Tjabba. Idag skulle Linnea och jag ha åkt till Luhrsjön med Nettan och hennes två små buspojkar men det blev inte så av några olika anledningar. Jag han inte ens börja fundera på hur jag och Linnea skulle göra innan det fanns andra planer. Fredrik skulle ut och vandra med Zacko som sällskap och ville ha skjuts till startpunkten. Jag och Linnea skjutsade Fredrik & Zacko dit de ville och sen åkte jag och Linnea till havet. Vi hamnade på ett helt okej ställe men fläckvis var det väldigt mycket sjögräs och tång så vi väljer nog något annat ställe nästa gång. Här kommer dagens bilder:

     

Av Heidi Månsson - 14 juli 2018 00:31

Men tjabba igen. Ja jag skulle gå och lägga mig men precis när jag hade loggat ut och stängt ner allt så såg jag ju att de bilderna som jag hade lagt in här om dagen från krabbfisket med mera hade försvunnit. Jag var inne bland bilderna och rotade förut idag och raderade då några (nästan alla) som låg inlagda bland mina bilder i bloggens "bildarkiv" eller vad jag ska kalla det. Jag kan ju ladda upp bilder där utan att sedan publicera dom så då tänkte jag att då kan jag sortera och rensa där hur som helst. Men näpp! För så försvinner de tydligen från de blogginlägget som de är publicerade i. WHAT?! WHY?! Varför gör man en sådan idiotisk funktion?? Det är inte logiskt what so ever!


Nåja - här kommer några utav de bilder som jag hade lagt i inlägget i onsdags:


                         

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards